Søk i denne bloggen

onsdag 4. januar 2012

Bilder

God kveld, håper dere har hatt en flott dag! Har en del flere bilder jeg har lyst til å vise frem. Jeg er ingen proff fotograf, men synes det er gøy å prøve meg frem når jeg tar bilder. Håper dere har glede av noen flere interiørbilder fra skattehjemmet:) I morgen har jeg fått en "bestilling" på en kake som jeg skal bake, så da er noe av den dagen allerede planlagt:) Ha en fortsatt god kveld alle dere som er innom.


Jeg elsker mine rosa/lilla orkidéer!


1 kommentar:

  1. Hei hei!

    Så koselig at du fant veien inn til meg.
    Alltid hyggelig å få slike meldinger med
    slike fine ord! :)

    Hyggelig at du ville legge deg til som
    følger også.. Håper å høre fra deg igjen! ;)

    Søt blogg du også har og fin lysekrone...
    De er lekre!

    Klem fra ida

    SvarSlett

Kommentaren vil bli publisert så snart den er godkjent.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.