Søk i denne bloggen

tirsdag 3. januar 2012

Bildeskred interiørdetaljer

Nå har jeg ryddet ut julen, og fikset litt her hjemme. Har knipset noen bilder i dag fra ulike detaljer i vårt hjem. Har ikke bodd her så lenge, så alt er ikke på plass ennå, men det kommer seg:)



Rosene og sviblene er det som er igjen av julepynten her i huset, for julen var nemlig rosa her hos oss:) Rosene synger på siste verset, med de har holdt seg i to uker! Har klippet av stilkene og lagt de i en skål med vann, så har jeg glede av dem noen dager til. Jeg er glad i blomster, og spesielt roser, som dere sikkert vil oppdage, eller kanskje noen har oppdaget det allerede? Ettersom det er bilder av roser flere steder her på bloggen, mener jeg:)

Ellers må jeg bare si tusen takk for responsen jeg har fått på min ferske blogg! Dette er utrolig moro, og jeg får kontakt med andre interiøravhengige bloggere:) Så koselig:) Gleder meg til fortsettelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren vil bli publisert så snart den er godkjent.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.