Søk i denne bloggen

torsdag 5. januar 2012

Blomster og baking



I dag har jeg hatt bakedag her hjemme. Først var det en sjokoladekake som skulle bakes til en bekjent, som jeg nevnte i forrige innlegg. Da jeg først var i gang, bakte jeg boller også. Nam! Så må jeg bare vise de nydeligste rosene jeg fant på Mester Grønn her om dagen. Utrolig pene, og ekstra store. De heter faktisk eksklusiv:)



Så nå sitter vi her og koser oss med ferske nystekte boller og stearinlys på bordet. Det er kos:) Nå skal jeg ta en runde rundt på mine favorittblogger. Blir så inspirert av det andre blogger om, og det er moro at så mange er like opptatt av interiør som meg. Må si jeg er imponert over kvaliteten på mange av bloggene, så jeg har virkelig noe å strekke meg etter... Ha en fin kveld videre:)

1 kommentar:

  1. Hei Sunniva. Først må jeg få gratulere deg med ny blogg, og deretter må jeg takke deg for du har fulgt min blogg så lenge. Nå skal jeg ta meg en titt nedover og allerede er jeg blitt fristet av både kake og boller. Ha en deilig kveld,
    Christine

    SvarSlett

Kommentaren vil bli publisert så snart den er godkjent.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.