Søk i denne bloggen

onsdag 11. januar 2012

Bruktfunn



Jeg må bare innrømme at jeg elsker alt som heter loppis og bruktbutikker/marked. Er vel ikke den eneste her i bloggeland som har det sånn. Hvis jeg er ute og kjører, og ser et skilt med brukt/antikt e.l. så er det bare å svinge innom, for tenk om jeg går glipp av et kupp? Så jeg gleder meg til våren og loppis-sesongen, da jeg kan tråle alle de ulike stedene på jakt etter nye skatter:) Bare synd at det er så mange på samme dag, det er vanskelig å være først ute alle stedene på en gang. Med jevne mellomrom vil jeg vise dere noen av skattene jeg har funnet på denne måten de siste årene. Først ut er mine kanner/mugger. De får jeg ikke nok av, synes de er så fine og dekorative:)






Så ønsker jeg alle en god kveld videre med et bilde fra ny kosekrok på kjøkkenet:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren vil bli publisert så snart den er godkjent.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.