Søk i denne bloggen

torsdag 12. januar 2012

Evighetsprosjekt?



Jeg liker å hekle:) Problemet er at jeg begynner på flere prosjekter samtidig, og ikke klarer å gjøre ferdig ett om gangen. Vil vise dere lappeteppet som jeg har holdt på med en stund. Det er jo ganske mange lapper som skal til, for dette skal jeg bruke som teppe til sofaen, for å skåne den hvite Ektorpen min litt:) 


Her har jeg lagt lappene utover gulvet for å få et inntrykk av hvordan det kommer til å bli. Skal vel bli ferdig en gang...


Jeg tipper at flere har det som meg, med mange håndarbeidsprosjekter samtidig? 


Så vet jeg med meg selv, at når våren og lyset kommer, har jeg sikkert lyst til å lage noe i mer pastellfarger.


Lappene er heklet i ulike ullkvaliteter med dobbelt garn på heklenål nr. 5, så jeg tipper det blir godt og varmt å ha over seg når kulda biter.


Garnkurven er kjøpt på bruktmarked og har fått noen omganger med maling:) Ønsker alle som titter innom en god kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren vil bli publisert så snart den er godkjent.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.