Søk i denne bloggen

mandag 30. januar 2012

Farger!

Farger

Jeg har elsket interiør og innredning i mange år. Det som er pussig, er at stilen forandrer seg, det har den gjort opptil flere ganger. De første årene jeg var bitt av bassillen, var det kun hvitt, hvitt og atter hvitt som gjaldt i innredningssaker. Jeg var litt klassisk hvit og litt shabby chic hvit, så lenge alt var hvitt var det greit. Men så skjedde det noe. Jeg begynte så smått å få øynene opp for farger. Først var det kun duse, lyse pastellfarger jeg prøvde meg på. Deretter gikk det sakte over på sterkere og modigere farger. Så ble det mer mønster, og nå kan jeg ikke få nok av farger og ulike mønstre. Jeg leter høyt og lavt etter fine tekstiler og tapetrester til å dekorere med:) Jeg ønsker å ha mer og mer farger rundt meg, og dette gjenspeiler seg ikke bare i interiør, men også i valg av klær, sminke o.l. Har sikkert blitt påvirket av fargeglade bloggere, og det er virkelig helt sant; man blir utrolig glad av alle disse fargene! 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren vil bli publisert så snart den er godkjent.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.