Søk i denne bloggen

lørdag 21. januar 2012

Loppe-love


Jeg viser jo frem noen av mine loppefunn innimellom, og i dag vil jeg vise mitt favoritt-loppis-møbel:) Dette skapet (sjenken?) fant jeg på loppis for et par år siden, og det var kjærlighet ved første blikk. Jeg har ikke gjort noe med den, den var fin akkurat som den var. Litt shabby og slitt, men det er jo sånn det skal være:)









Klokken og muggen er også noen av mine favoritt-loppekupp!


Ellers går helgen her med til hekling og mere hekling:) Driver og øver meg på å hekle "bølger" så får vi se hva det blir til slutt. Her er en liten smakebit så langt. Ha en super lørdagskveld!


2 kommentarer:

  1. Rusler litt rundt hos deg, og må si at dette skapet var lekkert. :)
    Tror forresten du havner på bloggrollen til NIB av seg selv. Jeg er også med der, og ligger i rollen "hverdag". Ta en titt og se hvor du har havnet, eller send de en mail og be om en plass. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for søte kommentarer fra deg:) Koselig å få litt tilbakemeldinger når man er helt fersk her. Nydelig blogg du har også, legger meg til som følger:) Takk for tips om NIB og lotteriet ditt, skal se nærmere på de tingene.

      Slett

Kommentaren vil bli publisert så snart den er godkjent.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.