Søk i denne bloggen

søndag 15. januar 2012

Søndagsbilder


Viser litt bilder fra ulike ting i mitt hjem i dag, ting som jeg liker. Alle disse interiør/hobbybøkene for eksempel, er jeg veldig glad i. Masse inspirasjon å hente her.




Disse håndmalte vinglassene fra Budapest er bare vakre:)




Min tv-benk fra Jysk som jeg har "pimpet" med Tilda-papir! Skal nok gjøre dette på nytt med ordentlig tapet etter hvert... Ikke se på rotet rundt...





Krydderhyllen på kjøkkenet er fra Ikea. Jeg har malt den hvit, men vurderer nå en annen farge. Bruker den til tørrvarer.


Den lille hyllen er kjøpt på Søstrene Grene og malt med spraymaling og pyntet med gavepapir.




Kveldsstemning i spisestuen.


Denne løperen fra Lene Bjerre er bare så fin, selv om den er litt vanskelig å rette ut etter vask:) Spisebordet skal få noen omganger med maling med tiden, sånn som stolene har fått.



En kosekrok i stua. En sliten furubrisk som jeg kjøpte på loppis i fjor. Med litt maling, et par madrasser, puter og tepper, ble dette raskt en favoritt-kosekrok for flere i familien...


Vil gjerne legge ut mere oversiktsbilder, men ettersom jeg ikke har bodd meg helt inn her ennå, synes jeg ikke de er bloggbare ennå. Men det kommer etter hvert som jeg får orden på rommene:) God søndagskveld til dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren vil bli publisert så snart den er godkjent.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.