Søk i denne bloggen

onsdag 1. februar 2012

Garderobe-trøbbel og kreativt prosjekt


Walk-in closet! Eller kanskje ikke, men dette er vel det nærmeste jeg kommer den drømmen. Hadde store problemer med oppbevaringsplass til klærne, så det ble en tur på Jysk. Der kjøpte jeg et billig skap, satte det opp uten dører, og pimpet det litt med mønsterark og wasi-tape...Så får denne løsningen duge enn så lenge. Synes det er bedre med en åpen løsning akkurat nå, da blir jeg også nødt til å holde en viss orden:) Kurvene oppå skapet kommer også godt med som ekstra oppbervarings-plass. Skapet er ikke stort, og rommer ikke alle klærne jeg har, men jeg tenker å sette opp en hylle ved siden av etter hvert.




Så har jeg kjøpt noen tapetrester fra Retro-villa, og prøvd meg på et prosjekt på soveroms-døren...



Ha en fortsatt fin onsdag alle som titter innom her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren vil bli publisert så snart den er godkjent.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.