Søk i denne bloggen

tirsdag 6. mars 2012

NIB utfordring II


Ble så inspirert av alle de fine bidragene i utfordringen, at jeg bare måtte lage et bidrag til:) Vet ikke om det er lov engang, men jeg tar sjansen... Så dette er mitt bidrag nummer to til NIB's mars-utfordring: Here I am-this is me . Dette er i høyeste grad meg; klær, perler, blomster og pynt. Bruker ofte klær til å pynte med i interiøret.







Noen av favorittkjolene får stort sett henge framme, og orkideén går jo rett inn her:)

1 kommentar:

  1. Hei på deg :)
    Koselige bilder!!

    Tusen takk for koselige ord om bidraget mitt i nib utfordringen :)

    Ha en fin Torsdag,
    Klem Jatte!

    SvarSlett

Kommentaren vil bli publisert så snart den er godkjent.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.