Søk i denne bloggen

lørdag 3. mars 2012

NIB-utfordring


Vil med disse bildene delta i NIB sin mars-utfordring: Here I am-This is me; den første Nib-utfordringen for min del:) Her har jeg prøvd å fange det som er meg, og mine favoritter hjemme. Vanskelig å begrense seg, men det får stå til. Moro og litt skummelt å være med på noe sånt uansett:) Først og fremst er det sofakroken som er tilholdssted/kosekrok for meg hjemme. De øvrige bildene sier også noe om meg og mine gleder. Enjoy!










5 kommentarer:

  1. Flott blogg du har, mye spennende og forskjellig her. Kjempekoselig stue, det er jo deg. Ha en fin mandag.

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det, ser du liker håndarbeid som meg:) Ha en FIN dag!:)

    SvarSlett
  3. Hei

    Her var det mange fine detaljer:) Lykke til:)

    Takk for hyggelig kommentar hos meg.

    Klem Janne

    SvarSlett
  4. Nydelig bidrag :)

    Lykke til!
    Klem jatte..

    SvarSlett
  5. Her var det virkelig hjemmekoselig! Romantisk og innbydende :) Utrolig skjønn den kurven med strikketøy! Ønsker deg masse lykke til! Klem Ellen

    SvarSlett

Kommentaren vil bli publisert så snart den er godkjent.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.